Joc Responsabil 18+

Uneori, parierea ocazionala poate deveni una problematica. Intelegem potentialul risc al jocurilor de noroc si este responsabilitatea noastra sa ne asiguram ca si dvs sunteti informati in legatura cu acestea - AMPERA GAMES

Uneori, parierea ocazionala poate deveni una problematica. Intelegem potentialul risc al jocurilor de noroc si este responsabilitatea noastra sa ne asiguram ca si dvs sunteti informati in legatura cu acestea.


Principiile de responsabilitate sociala ale industriei de jocuri de noroc din Romania

- Promovarea afacerii ca mijloc de distractie, nu ca pe o modalitate de a castiga bani.
- Alocarea resursei umane care sa aiba drept principala sarcina derularea de actiuni de responsabillitate sociala si protectie a clientului. Asigurarea unui buget pentru asta!
- Instruirea permanenta a angajatlor referitor la cele mai recente practici in legatura cu Jocul Responsabil.
- Oferirea cu limita a bauturilor sau serviciilor care ar putea incuraja jocul excesiv. - Informarea permanenta si cu onestitate a clientilor despre pericolele problemelor de joc si cum se trateaza acestea.
- Asigurarea identificarii la timp a jucatorilor cu probleme.
- Actionarea imediata de indata ce a fost identificat un jucator cu probleme.
- Cooperarea cu familia in cazul jucatorilor cu probleme.
- Asigurarea ca in sala de joc accesul minorilor sa fie strict interzis!
- Cautarea permanenta a parteneriatului cu autoritatile si participarea benevola la actiunile care vizeaza responsabilitatea sociala.


Masuri pentru protectia minorilor

Urmatoarele informatii sunt afisate pe site-ul nostru, pentru a sublinia ca numai adultii pot folosi serviciile noastre:
- Semn 18 ani (Joc responsabil) pe fiecare pagina.
- Pe fiecare pagina, se face precizarea in scris ca numai cei peste 18 ani pot utiliza serviciile noastre
- Pe fiecare pagina, se face precizarea ca jucatorii trebuie sa actioneze in limitele legii.

in plus:

Functiilor site-ului nu contine: personaje de animatie pentru copii, articole care pot trezi interesul copiilor
Logo-urile şi imaginile au un stil atractiv, dar niciodata orientat catre copii
Continutul nu este niciodata asociat cu viata de familie.